Publicado el

Ha arribat el Carlos Gol-mes!

L’Inter d’Escaldes segueix amb les seves incorporacions per a la temporada vinent, ara a la part ofensiva amb el davanter Carlos Gomes que espera aportar la seva capacitat golejadora davant de la porteria rival.

El Carlos, malgrat la seva joventut, compta amb una important experiència al futbol andorrà, de fet va ser internacional amb les seleccions menrosdel país i fins i tot va debutar amb l’absoluta davant Moldàvia el 2016.

«Espero aportar molt a aquest club, ser un jugador que aconsegueixi ajudar l’Inter d’Escaldes per aconseguir títols, intentar arribar a UEFA. Sóc un davanter ràpid, amb gol i molt versàtil», assegurava.

El davanter és un conegut dins de la història recent del nostre club perquè va jugar la temporada de Segona Divisió 2016-17 amb la Penya Encarnada, el rival més dur a la lluita per l’ascens que finalment va assolir l’Inter. El curs passat va ser jugador de l’FC Lusitans.

«El club va pujar fa dos anys i està fent bons projectes. L’any passat va ser un equip molt seriós, molt ordenat», recalcava.

El Carlos va afegir-se als entrenaments amb ganes i il·lusió. Molt d’èxits, Carlos! Amb tu, SEREM MÉS!