Publicado el

Samarretes per llegir

Sembla una mica estrany el títol però una nova obra literària ho fa possible, i per si no n’hagués prou, amb sabor a Inter. La nostra seu social ha acollit el llançament del llibre Historias de camisetas: relatos del otro fútbol que compta amb el pròleg del nostre defensa Ilde Lima.

El llibre narra el treball i la il·lusió de l’autor, Adrián Morales, per aconseguir samarretes arreu del món, sobretot de clubs allunyats de la primera línia del futbol. L’autor va comptar amb la col·laboració del nostre defensa Ilde Lima, un conegut col·leccionista de samarretes.

«Adrián em va contactar per fer el llibre. Em va costar una miqueta escriure però ho vaig fer amb molta il·lusió perquè el llibre parla de viatges, de samarretes i de coses que durant la meva vida les he dut a terme amb el futbol», confessava Ilde.

VEGEU IMATGES DE LA PRESENTACIÓ DEL LLIBRE

El llibre està disponible al web de l’editorial Libros.com i properament a Amazon per a la versió digital. Part dels diners obtinguts amb la venda del llibre serà destinada al projecte Gol Solidari, patrocinador del nostre club i del qual Ilde Lima n’és un dels difusors.

«Crec que Ilde és un bon representant d’aquest futbol modest que m’agrada i fer la presentació a la seu de l’Inter també n’és una prova. Crec que el llibre ha quedat molt bé, amb viatges, contactes amb els aficionats del futbol petit i històries de clubs», assegurava Adrián Morales.

La presentació s’ha celebrat a la nostra seu social que per primera vegada acull un esdeveniment d’interès massiu. Tant és així que ha comptat amb diferents personalitats del futbol andorrà, a més de la premsa nacional. Un altre pas endavant de la nostra institució! Tots junts, SEREM MÉS.