
Minut 94. Sí: al quart minut de temps afegit, l’Inter d’Escaldes va gaudir d’una ocasió d’or per quedar-se amb una victòria cabdal per recuperar la segona posició de la Lliga Nacional 2018-19. No obstant això, el nostre primer equip es queda amb bones sensacions.
L’empat a un gol contra l’FC Santa Coloma ha demostrat que l’Inter és un equip capaç de fer front a rivals de pressupostos superiors i de millor palmarès. La clau per aconseguir-ho és ser un equip d’ordre i de sacrifici.
Amb un esquema de cinc jugadors al mig del camp, la circulació de la pilota i la mobilitat dels homes a la ofensiva han generat molt perill davant la porteria rival. Canario ha marcat al minut 26 després d’una bona jugada col·lectiva que ha iniciat Santi Triguero.
Amb el marcador 1-1 al descans, el nostre equip ha sortit millor a la represa generant bones ocasions per augmentar les xifres, com un xut elevat de Genís Soldevila o un cop de cap de Mateo Rodríguez. Aleshores, la millor oportunitat ha estat als peus d’Óscar Reyes al minut 94 però la pilota no ha volgut entrar a la porteria rival.
L’Inter manté el tercer lloc a la classificació amb 29 punts, un per sota l’últim rival, l’FC Santa Coloma. La propera jornada serà un repte major, la UE Sant Julià que hi arriba com a capdavanter de la competició.
