Publicado el

Un ‘Pistoler’ molt perillós

Un dels pitxitxis de la Primera Divisió andorrana és de l’Inter. Genís Soldevila ha fet una valoració de la seva fita i de la temporada al nostre club, amb les ganes de mirar cap endavant per aconseguir objectius més ambiciosos.

Genís ha rebut el trofeu otorgat al màxim golejador de la Lliga Nacional 2018-19. El nostre davanter va marcar 10 gols la darrera temporada i es va convertir en un dels pitxitxis de la competició.

«És un trofeu que premia el treball de tot l’equip, ja que sense els meus companys no n’hagués estat possible. És un orgull ser el màxim golejador de l’Inter i de la Primera Divisió andorrana», confessava Genís.

Xavi Andorrà, un dels capitans del primer equip, va rebre el premi en nom de Genís abans de la final de la Copa Constitució (foto: FAF).

El davanter nascut a Balaguer va assolir la seva marca en 27 partits de la temporada, 26 com a titular. Les seves dianes van ajudar perquè l’Inter aconseguís el tercer lloc, igualant el seu millor rendiment històric a la Primera Divisió.

«Malauradament no hem pogut aconseguir l’objectiu pel qual jo vaig venir aquí. No ens queda una altra que seguir lluitant pel premi que aquesta família es mereix, que és anar a Europa», reflexionava Genís.