Publicado el

Vermell encès

L’Inter d’Escaldes és l’únic líder de la Primera Divisió, un cop acabada la primera volta de la Lliga Nacional 2019-20. El nostre primer equip manté el capdavant de la classificació després d’un partit força trabat.

L’empat a un gol contra la UE Engordany és una altra demostració de l’equilibrada lluita que hi ha entre els equips de la Lliga, sobretot a la part alta de la classificació.

L’Inter -que estrenava la seva samarreta vermella d’alternativa- ha començat a la primera part de bona manera, amb el control de la pilota i, sense renunciar a la seva disposició d’atac pels costats, generava perill a prop de l’àrea amb pilotes perilloses entre línies. Tant és així que el gol de Marc Pujol ha nascut gràcies a una passada en profunditat a la frontal de l’àrea que el nostre migcampista ha aprofitat amb una excel·lent definició.

El nostre equip ha entrat al camp amb la segona equipació, de color vermell

El nostre equip ha gaudit d’altres ocasions de perill molt semblants al gol a la represa, però sense el resultat esperat. L’Inter, de fet, començava a lluitar contra el joc massa brusc -i per moments, violent- del rival, amb un parell d’accions que ameritava més sanció que una targeta groga.

El nostre equip acumula 15 punts i tanca la primera volta al primer lloc de la classificació, i continua imbatut i amb la porteria menys  golejada de la Primera Divisió. Tot un mèrit per un equip que continua amb el dret de seguir somiant amb coses grans.

APRENENT DE L’ALT NIVELL

El dia abans del partit contra la UE Engordany, part del cos tècnic encapçalat per Adolfo Baines va creuar la frontera nord cap a Tolosa, amb la intenció d’assistir a un partit de la Primera Divisió francesa.

El nostre entrenador va presenciar la victòria de l’Olympique Lyonnais contra el Toulouse FC per 3-2, en un partit vàlid per la Ligue 1. Adolfo va tornar a Andorra amb la llibreta plena d’idees i aprenentatge.

Adolfo Baines i Renato Ribeiro a la grada de l’Stade de Toulouse (foto: Quim Casadesús)