L’equip filial de l’Inter d’Escaldes ha donat un pas endavant molt merescut a la lliga de Segona Divisió, amb una remuntada que ha inclòs un gol del nostre porter.
Es jugava el minut 76 de partit i l’Inter B empatava a un gol contra la UE Extremenya. Córner a favor del nostre equip i un dels nostres jugadors connecta la pilota de cap. Gran gol. El seu autor? Marc Navarro. Sí, el porter.
No es tracta d’una disfressa de Carnaval, però Marc s’ha vestit de jugador de camp aquesta jornada. Els entrenadors Josep Manel Ayala i Xavi Andorrà han decidit que Navarro jugués com a davanter des del minut 75, susbtituint Carles Quintela.

El gol de Marc Navarro començava a segellar la remuntada de l’Inter B, que finalment ha guanyat el partit per 3-1 gràcies a una millora a la segona part amb un joc més directe. Marc Cabanes, de penal, i Víctor Laredo han marcat la resta de gols del nostre equip.
Aquesta és la tercera victòria consecutiva de l’Inter B a la Segona Divisió, registrant la millor ratxa de tota la temporada. El nostre equip manté la sisena posició però ara amb 20 punts, només tres per sota el quart classificat, l’FC Lusitans.
Una molt bona sèrie de triomfs abans del partit de la jornada següent, que serà contra la Penya Encarnada, líder de la competició.
