Publicado el

Estem al cim

Tornen els entrenaments grupals a l’Inter d’Escaldes! Per primer cop des que va esclatar la crisi sanitària per la Covid-19, el nostre club ha dut a terme una activitat esportiva de manera presencial i col·lectiva, en aquest cas, el primer equip amb la seva ascensió a un dels indrets més emblemàtics del país.

El Pic del Casamanya ha estat escollit per reprendre els entrenaments col·lectius, un cop acabat el confinament al Principat d’Andorra. Diumenge, bona part de la nostra plantilla hi ha pujat fins al cim, situat a 2.752 metres d’altitud.

L’ascensió s’ha dut a terme en grups reduïts

Aquest entrenament, que ha estat sota la supervisió del cos tècnic que també hi ha particitat de l’ascensió, forma part del pla de treball establert des que va començar el confinament i que, en la fase actual, inclou treball físic en grups reduïts i una avaluació física adient de cada membre de la plantilla.

El nostre pla de treball continua en execució a l’espera de la determinació de la represa de la Lliga Nacional 2019-20, en la qual l’Inter és el líder amb 43 punts, amb la porteria menys batuda de la competició i amb la classificació al play-off pel títol i a les semifinals de la Copa Constitució 2020.

El capità Sergio Moreno, a una imatge molt icònica