Un d’ells, un ‘Pájaro’. L’altre no es fa dir com au però sí que vol volar amb la nostra samarreta. Jordi Rubio i Nicolás Medina, dos fitxatges de renom que s’afegeixen a l’Inter d’Escaldes.
La primera incorporació anunciada aquesta setmana és la de ‘Nico’ Medina, davanter de 33 anys que durant les darreres dues temporades ha marcat 18 gols al futbol andorrà. El xilè és el primer jugador en la història del nostre club amb experiència mundialista, ja que va obtenir el tercer lloc al Campionat del Món Sub-20 del 2007 amb la selecció del seu país, compartint plantilla amb jugadors com Arturo Vidal, Alexis Sánchez i Gary Medel, entre d’altres.
«Aquest mundial em porta records molt bons, sobretot per compartir amb jugadors de gran qualitat. Que jo sigui part de la història de l’Inter per a mí és un honor i espero continuar fent història amb aquesta samarreta», assegurava Nico Medina a la seva presentació oficial.

Per la seva banda, l’Inter incorpora un nou seleccionat per l’absoluta d’Andorra: Jordi Rubio, internacional amb la Tricolor en 47 partits. El ‘Pájaro’ va marcar sis gols en la Lliga 2019-20 i, per aquesta raó, el nostre club garanteix els quatre màxims golejadors del darrer curs: Genís Soldevila, Bruno Lemiechevski, Nico Medina i Jordi Rubio.
«I tant que hi haurà gols. S’han afegit jugadors amb molta qualitat, segur, i amb els jugadors que ja hi ha, esperem millorar la plantilla. Ens entenem bastant amb els seleccionats de l’Inter, és un plaer compartit vestidor amb ells i esperem fer-nos forts aquí», valorava Jordi Rubio durant la seva presentació.
Tant Medina com Rubio han acordat la seva incorporació per una temporada. El xilè, a més, s’afegirà al treball del nostre futbol base. Molt d’èxit, nois! Amb vosaltres, SEREM MÉS!
