
Ignasi Fernandes fa temps que integra l’Escola de l’Inter d’Escaldes. Gràcies a les seves condicions i l’aprenentatge que viu dia rere dia, és un dels jugadors més destacats de la categoria Benjamí. Tant és així que la resta dels seus companys han reconegut la seva implicació amb l’Inter, capaç de donar-ho tot al camp… encara que això esdevingui una lesió.
Quan es jugava els primers minuts del partit del Benjamí A contra el FC Encamp A dissabte, Ignasi va patir una lesió a la cama dreta. Malgrat que les seves ganes per continuar jugant-hi, el nostre jugador va abandonar el camp enmig d’una ovació per part dels seus companys. Ignasi, finalment, havia patit una fissura en el turmell dret.
Ràpidament els seus companys l’enviaven missatges d’ànims i de recuperació al grup intern de Whatsapp de la categoria. També els pares ho feien. Al cap i a la fi, Ignasi ho havia donat tot al camp per defensar el seu equip.
Aquesta és una victòria més de la nostra Escola que, més enllà del resultat, impulsa valors entre els jugadors i el seu entorn, units en l’alegria i també en l’adversitat.
