
L’Inter d’Escaldes tanca amb bones sensacions l’últim capítol de preparació abans de disputar la Ronda Preliminar de la UEFA Champions League, amb dues victòries al triangular amistós disputat a Prada de Moles.
El primer triomf va arribar davant el Falcons d’Arabia Saudita, un equip molt intens i amb velocitat. L’Inter ha pogut controlar aquestes característiques del rival gràcies a una bona pressió alta i a la concreció en atac. Un gol de Jordi Betriu al minut 45, després d’unes quantes oportunitats davant la porteria de l’equip d’Orient Mitjà, ha confirmat el domini de l’Inter al marcador.

El segon partit amistós ha estat disputat davant l’FC Andorra B, l’equip local. L’Inter ha demostrat més efectivitat a l’últim quart del camp i a més ha controlat les ocasions de perill del rival. Un gol de Rio Fallatah, un dels jugadors que han acabat el seu stage amb l’Inter, i un doblet del fitxatge Joel Paredes han permès la victòria del campió andorrà.
L’Inter continua els seus entrenaments fins dissabte, amb l’objectiu d’arribar amb un bon ritme a la semifinal de la Ronda Preliminar de la Champions League, dimarts a les 20 hores contra l’HB Tórsvahn de les Illes Feroe, a l’estadi Niko Dovana de Durrës (Albània).
