Publicado el

La tindrem!

«La tindrem! Som-hi Inter que la tindrem!», cridava Sascha Andreu després d’escurçar diferències al minut 81. Semblava una feina difícil, arran del bon partit que feia el rival, Atlètic Escaldes, per moments superior. L’Inter, però, té gana. I vol continuar lluitant per continuar retallant distàncies. Així ha sorgit un empat utòpic.

Així ha estat el gol de Sascha Andreu, al minut 78.

El rival havia avancat el marcador per 2-0 al minut 75, dominant bona part del joc. Inter, que havia apostat a una bona pressió a la sortida de pilota i velocitat per les bandes, malgrat les baixes ofensives confirmades durant la setmana, finalment ha trobat minuts de contundència ofensiva que n’eren un avís. Un xut del defensa Chete, ben blocat pel porter, al minut 86 feia advertir que l’Inter continuava viu al partit. A l’últim minut d’afegitó, una rematada a porteria de Domi Berlanga no és refusada correctament per la defensa de l’Atlètic i sentenciava un empat electritzant.

Inter suma 25 punts i manté la diferència de quatre punts amb el líder Atlètic, quan queden encara dues voltes per definir la Lliga Nacional. Res hi està definit. I molt menys amb les ganes de l’Inter.

Abans del partit, la plantilla ha volgut fer un homenatge a Aridai Cabrera, desitjant-li una ràpida recuperació.