Publicado el

Hem guanyat una batalla

Inter d’Escaldes avança a la segona posició de la Lliga Nacional 23-24 després de vèncer, precisament, el rival que ocupava aquest lloc a la classificació i que encara es mantenia imbatut a la competició. Ha estat una victòria molt accidentada, sobretot als minuts finals amb tres expulsats.

Victòria de l’Inter davant el Penya Encarnada d’Andorra per 4-2, que ha inclòs una capgirada inicial del marcador per al nostre equip després de la matinera obertura del marcador del rival. Inter, amb millor joc durant la primera part, ha guanyat terreny i possessió que auguraven una recuperació definitiva.

Viti Martínez ha anotat el 4-2 definitiu al minut 97

I tant que n’ha arribat, encara que d’una manera violenta: dues expulsions del rival al minut 76 han condicionat completament el tràmit del partit, amb l’Inter mantenint la calma i desenvolupant el seu joc sense presses. El 4-2 definitiu als minuts finals confirmaven la superioritat de l’Inter davant un equip que fins i tot ha perdut un altre jugador més per expulsió.

Ara és Inter el segon classificat de la Lliga amb 13 punts, els mateixos que Penya però amb l’avantatge de la victòria a l’enfrontament directe. Diumenge vinent, Inter juga contra el CF Esperança, penúltim de la classificació.

Un rival intenta evitar la celebració del gol d’Adri Gallego al minut 82 (el 3-2 parcial). N’ha estat amonestat.